Wednesday, February 23, 2011

Cure Is Sure

CURE IS SURE . . . .. INSYALLAH

DAPATKAH KANSER DIRAWAT ?

KEMPEN KESEDARAN KANSER RAWATAN DAN PENCEGAHAN SECARA PERUBATAN BERSEPADU ( INTEGRATED MEDICAL SYSTEM )


Setiap penyakit ada penawarnya . . . begitu juga dengan kanser , apa yang pasti , rawatan yang dijalankan hendaklah tepat pada sasarannya . Di Sam Shifa , kami bukan hanya membantu anda mengubati penyakit , malah menghuraikan apa yang diperlukan oleh badan anda melalui kaedah perubatan bersepadu seperti yang dihuraikan di bawah . . . .

INSYALLAH . . . . . . . .


IRIDOLOGI : Merupakan satu kajian sains pada tisu kompleks iaitu anak mata ( iris ) . Iris menentukan organ dan sistem dalam badan manusia dan rawatan ini mampu memberikan petanda lemah atau baik sesuatu organ dalam manusia .


AKUPUNTUR :  Salah satu kaedah rawatan Hipnosis dan berkesan dalam rawatan sebagai ubat penahan sakit . Rawatan daripada jarum perak ini mampu merangsang anggota dan saraf yang bermasalah untuk kembali normal semula .


CELL THERAPY :   Merupakan perubatan kepada unit badan yang terkecil iaitu pemulihan sel rosak dengan cara pengumpulan sel tersebut dan dinyahkan dari badan , kemudian sel baru dibina untuk membentukkan semula tisu dan organ berpenyakit .


DAPATKAH KANSER DIRAWAT ??

-Setiap penyakit mesti ada penawarnya . . . KETAHUI punca sebenar masalah kesihatan anda dengan rawatan perubatan bersepadu di

  KLINIK KOMPLEMENTARI SAM SHIFA


0 people interested:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More